Paris

Nu är vi tillbaka, tiden flög verkligen fram! Hann inte med allt vi ville göra, men vi kommer tillbaka!!!Varmt och skönt var det. Vänliga människor och trevligt ressällskap!

Paris var inte som jag föreställt mig. Trodde nog att det skulle vara som andra storstäder med skyskrapor m.m. Men jag såg bara sååå vackra gamla hus, med sina franska balkonger! Tänk om vi kunde ha så vackra lyktstolpar hemma.


Utsikt från vår hotellbalkong!

Vi gjorde en hel del inköp till vår webbutik, som vi öppnar inom kort! Kan hända att jag visar er lite av dessa saker snart!!



Så här vill man att det ska se ut i Paris!!


Och så här......


Lite gott att äta och dricka hann vi med mellan inköpen! :)


Jenny och jag släcker törsten!! Vid vårt "favvo" ställe!



Det vattnas i munnen när jag ser bilderna! Så vansinnigt gott!


Frukost åt vi på ett litet café tvärs över gatan. De bakade på plats och pressade juicen direkt vid beställning. Här kan man beställa lite lättlunch att ta med om man vill äta ute i parken!


Thomas njuter av sitt morgon kaffe



Snyggt presenterat med dagens bröd!

Nu lite obligatoriska bilder, när man besökt Paris! :)


Jag älskar bling, så det här är en bild som är representativ för mig :))



Thomas och Jenny utanför Lido :)



Världens största L V varuhus, fint att det är i den vackra byggnaden.



Triumfbågen  är majestätisk!



Notre Dame, vilken fantastisk byggnad det är!



Men det är inte mycket som slår detta byggnadsverk! Otroligt!!



Placa Republik, vi bodde nedanför korsningen, så den här "tanten"
såg vi hela tiden! Magnifik!



Så till sist en bild när Thomas gör affär med en av våra grossister!


Vi hade några härliga dagar, med mycket jobb, men även lite minisemester!

Men nu är det dags att börja märka upp och fota våra inköp. Samt se till att shoppen kommer igång!


Kram och trevlig fortsättning på dagen // Lena

Kommentarer
Postat av: Anette

Heeej :-)!

Så roligt att ni har varit i underbara Paris! Ja det är verkligen en magisk, romantisk stad.



Så roligt att ni ska öppna webbutik!! Ska kolla in den sen då, jättespännande!



Här rullar livet på med nytt lärarjobb på en engelsk skola där jag trivs toppen :-).



Stor kram!!

/Anette

2011-10-02 @ 12:27:15
URL: http://www.etthusivitt.blogspot.com
Postat av: Vita Hemligheter

Många fina bilder:)Spännande med webbutik!

Trevlig söndag!

Kram Emma

2011-10-02 @ 13:38:14
URL: http://vitahemligheter.blogspot.com/
Postat av: Laura

Bling bling trappan var ju bäst. kram

2011-10-03 @ 07:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: