Sommaren har lidit mot sitt slut!!

Vilken fantastisk sommar vi har haft här i Uppsala!
För vår del så har det betytt väldigt mycket golf, när vi inte har varit ute på jobb. Härligt!
Tänkte börja visa lite bilder från sommarens alla fina butiker!

Först ut blir det Kardemumma i Ljusdal. Det är alltid nytt och omgjort i butiken när vi kommer på besök. Den här gången är inget undantag!! Carina och hennes personal är så fantastiskt duktiga!!


Den fina brödrosten passar ju utmärkt med den blå brödburken!



Sommarens fina isblå Mynte. Gissa om det har ätits många goda
pannacotta som jag gjort i muffinsformarna nu i sommar! Just det,
många har det blivit!


Sommar, sommar! <3



Jag som älskar sommaren och gärna vill göra som björnen, gå i ide
när vintern kommer, älskar denna sommar bild!! Den kan göra att jag
står ut!



En härligt somrig pläd att krypa in i nu när kylan kommer!!



Lite härlig spa känsla!



Vilken cool tapet, speciellt för en bokälskare! Tillsammans med lite
romantiska tavlor



Det här är ju bara superfint!



Fina inneskor så fossingarna håller sig varma :). Tavlan i bakgrunden
skulle sitta fint här hemma!


Mer fint till fötterna! Verkligen min stil!

Ja det var i allafall en bra början på höstens inlägg!

Hoppas ni har stannat kvar här och kikat in ibland, trots att jag inte har skrivit. MEN nu är jag på igen!!

Kram Lena


Kommentarer
Postat av: Inrednings Companiet

Vilka härliga bilder!!!

Man längtar tillbaka till dessa härliga sommadagar



Kram Lotta

2011-09-25 @ 21:26:43
URL: http://inredningscompaniet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: