Fritiden!

På den så kallade fritiden tillbringar jag på tre olika vis numera! Vilken som prioriteras mest beror nog på årstiden!! Under vintern och fram till nu, har jag varit på Zumba fyra gånger i veckan, gym och löpträning tre gånger i veckan!! Men nu hoppar jag gymmet och springer istället! Sen har ju golfbanorna öppnat! Hej och hå!
Har ni inte testat Zumba, säger jag bara GÖR det! Såååååå kul! Onsdagar kör vi med toningsticks (tyngder med marackas)!
Bilderna är på några Zumbagalningar :) och vår ledare Simon!
18:e tee på Edenhofs Gk.
Mina fina löparskor och toningsticks!
Ha en fin dag / Lena


Kommentarer
Postat av: Inrednings Companiet

Wow, vilken form du kommit i Lena!!!!!

Nu förstår jag vad Thomas menade med att du bara tränar....



Kram

Lotta

2012-04-24 @ 09:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: