Vårinförsäljning i Jacobsbergscentrum!!

I onsdags var jag och min äldsta dotter Mikaela på kundbesök hos finaste Anette på Presenterian! Vi hade tur i oturen att Mikaela kom hem på jullov från sköna Florida, för Thomas hamnade på en akut ögonoperation, så jag hade en chaufför och dataansvarig med mig ut!!
Det var riktigt kul att jobba tillsammans och då fick vi rå om varandra och prata om sånt som inte hinns med via Skype!!
Anette hade julfint och väldigt mycket folk i butiken' men hon har ju numera sin son Ludde som jobbar med henne, så vi fick tid att kolla in vårens fina produkter!!

Ha nu en fin helg! Kram Lena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: