Zumba på Flustret i Uppsala!

Vilken fantastisk dag det var i går!! Först var det ett zumbapass med bästa Simon Montserrat på Fyrishov. Av med svettiga kläder, tvätta av sig, ja jag vet lite snuskigt men fanns ingen tid för dusch! På med torra kläder, ner till Uppsalas danspalats Flustret, mingel, nyttiga smooties! Sen körde det igång ett super zumbapass i 2 timmar! Duktiga Paula Mendes och Carlos Ibanez höll ett kul och svettigt pass för oss ca. 100 zumbatokiga människor! Efteråt in på Svettis och duscha och fixa till oss! Tillbaka på Flustret för att avnjuta en nyttig och god middagsbuffe, tillsammans med våra zumbavänner!
Väl hemkommen så tog det inte så lång tid innan sängen lockade!
Jag säger bara det, har ni inte testat Zumba, gör det, man blir bara så glad och lycklig!!
Bilde är på mig och Paula Mendes!

Kram // Lena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: