Sarasotas beacher!

Vilken underbar helg det har varit. Besökt tre av Sarasotas fantastiska beacher, Anna-Maria Island, Lido Beach och Siesta Key Beach! alla hade den vita vetemjölsliknande sanden och var faktiskt hur långa som helst! Mest populär är den på Siesta Key! Kanske finast med, men jag tror att jag gillade Lido mest, kanske för att det inte var lika mycket folk!
Så fina snäckor, många pelikaner och andra fåglar!
Såg hus i Siesta Key som jag inte trodde fanns på riktigt......
Nu är vi tillbaka i Orlando igen. Lite shopping ligger framför oss samt naturligtvis golfspel!

Puh.......varmt är det så det förslår!
Kramar/ Lena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: